14/06/2011
Τρία στα τέσσερα βραβεία της Ένωσης Ευρωπαϊκών Λοταριών απέσπασαν οι διαφημίσεις της ΟΠΑΠ Α.Ε.

Στη διάρκεια του συνεδρίου της Ένωσης Ευρωπαϊκών Λοταριών, το οποίο εφέτος οργανώθηκε στο Ελσίνκι, η ΟΠΑΠ Α.Ε. απέσπασε τρία από τα τέσσερα βραβεία τα οποία απονέμονται στην καλύτερη διαφημιστική καμπάνια.

Τα βραβεία απονέμονται μετά από ψηφοφορία μεταξύ των συνέδρων, αλλά και την Επιτροπή Διαφημιστικών Βραβείων της Ένωσης, με μέλη:

  • Eka Ruola, Executive Creative Director of Hasan & Partners Professional
  • Jaana Haapala, Strategy Director and Partner of FOLK Finland
  • Markle La Fleur, Founder and President of TLF Publications

Ενδεικτικό της επιτυχίας της ΟΠΑΠ Α.Ε. είναι ότι στην μόνη κατηγορία που δεν απέσπασε βραβείο είναι εκείνη των παιχνιδιών άμεσου κέρδους (τύπου ξυστό), στην οποία- απλούστατα - δεν δραστηριοποιείται η εταιρεία!

Ειδικότερα, στη διάρκεια του συνεδρίου της Ένωσης Ευρωπαϊκών Λοταριών, στο Ελσίνκι, τα βραβεία απέσπασαν:

  • Για την κατηγορία της εταιρικής εικόνας το διαφημιστικό φιλμάκι "Μαζί" της εταιρείας Ashley World Group
  • Για την κατηγορία των αριθμολαχείων (ΛΟΤΤΟ, ΤΖΟΚΕΡ κλπ.) το διαφημιστικό "Μουσικό τηλεγράφημα", της εταιρείας Leo Burnett και
  • Για την κατηγορία του αθλητικού στοιχήματος το διαφημιστικό "Paul2" (με το χταπόδι-μάντη).

Να σημειωθεί ότι από πλευράς συμμετοχών σημειώθηκε ρεκόρ, με συνολικά 78 διαφημίσεις (στην κατηγορία αριθμολαχεία οι 39 !).

ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΑΠ Α.Ε.